Základy marketingu /

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů

Hlavní autor: Karlíček, Miroslav, 1979-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2013
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Knihovna Budyně nad Ohří

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
315200285770 285770 658.8 Naučná literatura dospělá Dostupné 3x